רונן יובוב. עיצוב Awesome Inc.‎. מופעל על ידי Blogger.

יום שני, 7 בפברואר 2011

מדריך תרגילים חדש !

אז הנה המדריך שלי!


מדריך לעשות תרגילים:מאז שיצא הפרו רציתם לדעת איך עושים תרגילים ? או על איזה מקשים לוחצים כדי לבצע אותם ? אז אני הבטחתי שברגע שאני אדע אז אני ישר יעשה מדריך כדי לעזור לכאלה שלא יודעים . { אולי המדריך קצת ארוך אבל אין ברירה , מי שרוצה ללמוד יצטרך לקרוא את הכל . }


אז ככה קודם כל תעשו משחק ידידות רגיל , כנסו ל game plan ואז תבחרו באפשרות Link Feints .



אחרי שנכנסתם לאפשרות הזאת , יפתח לכם המסך הבא :



בחרו באפשרות הראשונה שנקראת Create New ואז יופיע המסך הבא :



Enter Name - השם של התרגיל .

Fixed Stick Configuration - אני לא יודע מה זה , וגם הוא לא שינה לי כלום בתרגיל , אז ככה שזה לא קריטי לידיעה .

Right Stick Up - התרגיל שיבוצע למעלה { אני יסביר בהמשך למה הכוונה . }

Right Stick Right - התרגיל שיבוצע לצד ימין .

Right Stick Down - התרגיל שיבוצע למטה .

Right Stick Left - התרגיל שיבוצע לצד שמאל .

שתכנסו לאחד מצדדי התרגילים למשל ימין , אז יהיה לכם שם כמו אינימציות קטנות כאלה של תרגילים , שאיתם תבחרו איזה תרגיל תרצו .

אחרי שבחרתם את כל 4 הצדדים איזה תרגילים יבוצעו בהם , אנחנו נעבור לשלב שבו אנחנו קובעים איזה מקשים הכי נוחים לנו לביצע התרגיל , המקש המרכזי שעליו נלחץ תמיד הוא Q ותוך כדי נלחץ על אחד המקשים שנקבע עוד מעט . למשל קבענו שלבצע את תרגיל ימין , הוא יהיה Q + R אז אנחנו נלחץ Q + R ואז הוא יבצע את התרגיל שרצינו , אבל עכשיו אני יראה לכם את התמונה מה Setting שלי ואתם תראו איך זה אצלי , אצלי הם המקשים הכי נוחים , תעשו כמוני זה הכי קל , אני ממליץ לכם . [IMG]http://images.***.co.il/smilies2/wink_5.gif[/IMG]



כמו שאתם רואים , תסתכלו על ציר R אתם רואים שיש R ואז חץ למעלה ? זה בדיוק המקשים שאותם ראינו במשחק , עכשיו בוא נחזור אחורה קצת , היה לנו למעלה יותר את Right Stick Right ואת Right Stick Left זוכרים ? שאמרתי לכם שאני אסביר אחרי זה מה הכוונה המקש שיבוצע למעלה ? אז הנה הרגע שאני מסביר . עכשיו כמו שיש אצלי תעשו אצלכם ב Setting אחרי זה כנסו למשחק ואז תלחצו על Q + המקש שבחרתם { אם עשיתם כמו אצלי אז תעשו למשל Q+S ואז הוא יבצע את התרגיל שבחרנו לו בתרגיל שיבצוע למעלה במשחק . הבנתם ? אנחנו בחרנו במשחק מה כל צד יעשה , אז למשל בחרנו שלמעלה יעשה תרגיל מסויים , אז נלחץ על Q+S ואז הוא יבצע את אותו התרגיל . זה קצת קשה אבל זה לא סוף העולם , עם קצת סבלנות אתם תצליחו תאמינו לי , מניסיון !


אז תהנו , ומקווה שעזרתי !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה